Katera je prava hrana, ki znižuje krvni tlak

Hrana, ki znižuje krvni tlak vpliva na povišan krvni tlak, ki ga lahko učinkovito znižamo z uravnoteženim načinom prehranjevanja, gibanjem in obvladovanjem stresa. Seznam živil za zniževanje krvnega tlaka je kar obsežen. Priporočljiva pa je tudi, ko je visok krvni tlak že prisoten. Na seznamu so na primer rukola, špinača, zelena solata in kitajsko zelje pa tudi gomoljnice, kot so repa, rdeča pesa, redkvice, vsebujejo anorganske nitrate. Nitrati se v telesu pretvorijo v nitrite, ti pa nato v dušikov oksid. Dušikov oksid je plin, ki deluje kot vazodilatator. To pomeni, da širi žile in olajša pretok krvi po žilah.

 hrana ki znižuje krvni tlak
Hrana, ki znižuje krvni tlak je tudi sok rdeče pese. Sok rdeče pese se je v študijah izkazal kot izjemno učinkovito živilo za zmanjšanje krvnega tlaka z malo, oziroma brez stranskih učinkov. Natančno količino uživanja soka je težko določiti, odvisna je namreč tudi od načina pridelave. V študijah so se učinki pitja soka rdeče pese izkazali pri uživanju od 70-500ml soka dnevno. Pozitivni učinki so bili opaženi že nekaj ur po zaužitju soka. Ima pa sok rdeče pese kratek učinek delovanja.
Hrana, ki znižuje krvni tlak je banana. Banana je vir kalija, z eno banano zadostimo približno 20% dnevnih potreb po kaliju. Kalij je mineral, ki ob zadostnem dnevnem vnosu zmanjšuje negativne učinke natrija, ki ga najdemo v soli in, ki ga večina zaužije preveč. Poleg banan so dober vir kalija tudi suho sadje, oreški, stročnice, krompir, špinača in temna čokolada.
Hrana, ki znižuje krvni tlak je kakav. Kakav je eden najbogatejših virov polifenolov. Priporoča se temna čokolada z večjo vsebnostjo kakava. Ne boste verjeli ampak je taka hrana tudi rdeče vino. Seveda kvalitetno rdeče vino, za ženske se priporoča 1 dcl za moškega 2 dcl. Hrana, ki znižuje krvni tlak so tudi olivno olje, oreški in mastne ribe. Vsej tej hrani je skupno, da so vsi viri dobrih maščob, ki imajo bistven pomen pri zdravju srca in ožilja.