Preprečite bolečine v križu

Bolečine v križu lahko nastanejo iz različnih vzrokov, velikokrat pa se to zgodi, zaradi neprimernega ležišča, ali pa neustreznega stola v službi. Razbolen križ je sila neprijetna zadeva, zato je prav, da se preventivno pozanimate, kako to preprečiti.

bolecine-v-krizu

Bolečine v križu so danes zelo pogosta težava, predvsem vseh, ki delajo težka fizična dela. To pride največkrat zaradi neustrezne drže, oziroma prijemov. Velikokrat pa nas križ začne boleti tudi, če predolgo sedimo na istem mestu in imamo neustrezen stol, ali drugo sedalo. V tem primeru lahko to preprečimo tako, da kupimo terapevtski stol, ki je narejen prav zato, da se prepreči bolečine v križu. Prav tako pa se lahko te neprijetne bolečine pojavijo, če predolgo spimo, oziroma ležimo na postelji, ki je pretrda, oziroma za nas neustrezna. Tudi to lahko preprečimo z nakupom druge vzmetnice, ali pa kupimo vsaj mehko podlago, ki jo položimo na vzmetnico.

Najslabše je, če se bolečine v križu tako razširijo, da nas to ovira pri vsakodnevnih opravkih. Da ne pride do tega, je najboljše, da se naučimo, kako se bolečina v križu prepreči. če pa imamo križ že razbolen, pa nam lahko pomaga dobra masaža ali pa fizioterapija. velikokrat pa imajo težave z bolečinami v križu nosečnice. to pa zato, ker nosijo težko breme v nepravilnem položaju, na kar nimajo vpliva, to pa obremenjuje mišice v hrbtu. Tudi v nosečnosti se predlaga dobra masaža, da bolečine v križu izginejo.

Bolečine v križu sicer lahko momentalno pozdravimo, oziroma omilimo z jemanjem analgetikov, vendar to ni dolgoročna rešitev. Najboljše je, da že preventivno poskrbimo, da se bolečine ne pojavijo. To pa pomeni, da si uredimo dobro ležišče, prav tako pa moramo poskrbeti za ustrezen stol v pisarni. ne pozabimo niti na redno razgibavanje, tako v službi, kot tudi doma. zelo učinkovita telovadba, ki prepreči bolečine v križu je na primer pilates.