Transparenti so odličen način oglaševanja

transparenti

Se pripravljate na odprtje trgovine in skušate privabiti čim več strank? Boste organizirali kakšno zabavo poslovne ali privatne narave? Morda iščete nove načine promocije? Transparenti so potem skorajda nujna stvar, ki jo morate čim prej naročiti. Obiščite Magma media in se pozanimajte, kakšne transparente lahko ustvarite skupaj z njimi.

Pridobivanje novih strank danes ni več tako enostavno kot včasih. V poplavi trgovin in ponudnikov, ki ponujajo enake stvari, se mora vsak kar precej potruditi, da stranke prepriča, zakaj je bolje kupovati pri njem kot pa pri konkurenci. Novi načini oglaševanja zato vedno pridejo prav. Če se vam zdi, da oglašujete že na veliko različnih načinov (oglaševanje preko spleta, z letaki, jumbo plakati, nalepkami itd.), pa obiskanost vaše trgovine in zaslužek ni tak, kot ste pričakovali, potem gotovo še niste dali vse od sebe. Poskusite s transparenti in videli boste, da boste kmalu spet deležni novih (potencialnih) strank.

Zakaj pa je oglaševanje preko transparentov tako zelo učinkovito, se sprašujete? Odgovor je preprost – ker so postavljeni na strateških mestih ob mestnih vpadnicah, na križiščih in glavnih cestah, kjer se vsakodnevno pelje ogromno ljudi. Tisti, ki vas že poznajo in so že vaše stranke, se bodo zato večkrat spomnile na vas in vas bodo pogosteje obiskale, tisti, ki pa bodo vaš oglas videli prvič, pa bodo morda prišli pogledat, kaj ponujate. Zato morate oglas narediti privlačen in inovativen, saj bo to prej pritegnilo pozornost mimoidočih in si vas bodo tudi hitreje zapomnili. Uporabite različne vrste tiska, opazne in privlačne barve, zabaven slogan ali citat, skratka nekaj, kar bo v nekaj sekundah pritegnilo pozornost mimoidočih. Z besedilom ne pretiravajte, saj med vožnjo ljudje nimajo časa brati, kaj vse ponujate.

Izdelava transparentov mora biti kvalitetna, da se ne bodo takoj uničili ali podlegli vremenskim razmeram. Na več mestih kot boste postavili svoje transparente, več potencialnih strank boste privabili. Kaj še čakate?!